Vyhledat
  • petr999

Jak z víkendové práce udělat plnohodnotný byznys?

V březnu jsem se potkal s brašnářem z Jižních Čech. Oslovil jsem ho poté, co na mě cílila jeho reklama na Youtube a bylo z ní zřejmé, že jsou to jen vyhozené peníze.

Tou dobou brašnářské řemeslo pro pana J.K. bylo jen víkendová záležitost, co generovala jednotky objednávek měsíčně.


Seděli jsme spolu na dvě hodiny, kdy jsme si definovali několik základních bodů, od kterých se můžeme odrážet a začalo se tvořit. Pan J.K. na rovinu přiznává, že není marketér, že ho primární baví řemeslo, kterému by se rád věnoval naplno.

Po pár dnech analýz a rešerší jsme došli k jednoduchému závěru. Trh je velmi nasycený v módním průmyslu a prorazit na něm byla a stále je investice, kterou si nemůže dovolit. Ale našli jsme prostor v obojcích a vodítkách pro psy. Zde konkurence není tak silná a poptávka je. Investice byla tedy snesitelná, a my mohli začít.

Zvolili jsme jako hlavní kanály Google a Seznam – pro zachycení zákazníků, kteří jsou již v rozhodovacím procesu. Pro oslovení nových zákazníků a vyvolání potřeby jsme zvolili Facebook – nejlépe zde můžeme zasáhnout relevantní publikum.


Po půl roce spolupráce se měsíčně prodá několik stovek produktů a obrat lineárně vzrůstá.

Vzhledem ke kvalitě produktů se nám povedlo dosáhnout předem stanoveného efektu – po zkušenosti s kvalitním produktem pro psa se na nás zákazníci obrací i s výrobou módních doplňků, jako jsou pásky, pouzdra na telefon, brašny a další. A to do budování těchto zákazníků v tuhle chvíli neinvestujeme ani korunu.


Co závěrem? Pro pana J.K. se víkendové řemeslo stalo plnohodnotné živobytí s dalším zaměstnancem na plný úvazek.



4 zobrazení
 

©2020 by onfire.cz.