Vyhledat
  • Petr Novák

Facebook jako hlavní zdroj objednávek

Aktualizace: lis 11

V roce 2018 jsem začal usilovně naléhat, v jedné společnosti specializující se na problémy s vlasy, na cílenou komunikaci na Facebooku za účelem zvýšení poptávek po jejich službách.

Povedlo se nám domluvit, že to dává smysl, a tak jsme začali hledat optimální reklamní sdělení pro Facebook, které přinese impulsivní rozhodnutí v objednání se na vyšetření vlasů. Vytvořili jsme desítky testovacích reklam, které měly za cíl zjistit, jak cílové skupina na různé typy reklam reaguje (cílová skupina jsou převážně ženy). Nakonec jsme došli k výsledku. Zafungovaly nám reklamy, které akcentují výsledky neléčení problémů s vlasy.

Tyto reklamní sdělení jsme začali používat jako hlavní komunikační pilíře.

Efekt se dostavil v relativně krátkém čase (několik měsíců), a my jsme mohli úspěšně vyhodnotit, že jsme nasadili ty správné reklamy. Výsledkem naší práce je, že nyní tyto reklamy generují většinu poptávek po službách a počet objednávek se meziročně zvedá o 100 %.

Klinika za poslední dva roky otevřela již třetí pobočku a rozpíná dál svoje aktivity kolem dermatologie.


Celé kouzlo bylo jen v tom, najít cílovou skupinu na správných místech a tam k ní komunikovat správné reklamy.

2 zobrazení
 

©2020 by onfire.cz.