REDEFINUJEME STANDARDY V MARKETINGU

OVERVIEW

V ONFIRE, věříme, že marketing a komunikace se dá tvořit tak, aby výsledky byly měřitelné. Jedna věc jsou ekonomické cíle, druhá věc je sentiment, který značka musí posilovat. A oboje je třeba doměřit.

Nesnažíme se vytvářet iluzi, že něčeču rozumíme. Snažíme se tlačit sami sebe na limit, abychom vždy vytvořili pro klienta skutečnou hodnotu.

NAŠE MANTRA

TLAČÍME SAMI SEBE

TLAČÍME SAMI SEBE

HLEDÁNÍ LIMITŮ

NA LIMITY SVÝCH MOŽNOSTÍ

NA LIMITY SVÝCH MOŽNOSTÍ

JE CESTA

A TVOŘÍME HODNOTY

A TVOŘÍME HODNOTY

K ODPOVĚDÍM

A VÝSLEDKŮM

A VÝSLEDKŮM

NAŠE METODY

OTÁZKY

MÁME JICH HODNĚ A ODPOVĚDI NA NĚ JSOU PALIVEM PRO NAŠI PRÁCI. JSME ZVĚDAVÝ. CHCEME O VÁS VĚDĚT VŠE, PROTOŽE PAK ZNÁME KONTEXT, ZNÁME ANAMNÉZU A MŮŽEME URČOVAT DIAGNÓZU

DIAGNÓZA

POTOM, CO ZNÁME VEŠEKÉRÉ VAŠE SYMPTOMY, JSME SCHOPNI URČIT DIAGNÓZU A SPOLEČNĚ ZAČÍT PRACOVAT NA STRATEGII A ŘEŠENÍ VAŠÍ SITUACE.

APLIKACE

PO SPLNĚNÍ PRVNÍCH DVOU KROKŮ, JSME PŘIPRAVENI S VÁMI ROZJET KOMUNIKACI A HLEDÁNÍ VAŠICH LIMITŮ A NEJLEPŠÍCH MOŽNÝCH ŘEŠENÍ PRO ŘÍZENOU AKCELERACI

KOMBINACE DAT A KREATIVY. JINAK NEŽ PODLE POCITU SE ROZHODNOUT NEDÁ. MŮŽE BÝT ALE ZALOŽEN NA DATECH A LOGICE.

NAŠE SLUŽBY

STRATEGIE

Na základě vaší vize a potřeb začneme hledat a tvořit vhodnout strategii. Díky ní můžete realizovat a vyhodnocvat svou komunikaci.

Rešerše & Data

Audity & Analýzy

Pozice brandu

Vize & Mise

Cíl

Zákazník

STRATEGIE

Na základě vaší vize a potřeb začneme hledat a tvořit vhodnout strategii. Díky ní můžete realizovat a vyhodnocvat svou komunikaci.

Rešerše & Data

Audity & Analýzy

Pozice brandu

Vize & Mise

Cíl

Zákazník

STRATEGIE

Na základě vaší vize a potřeb začneme hledat a tvořit vhodnout strategii. Díky ní můžete realizovat a vyhodnocvat svou komunikaci.

Rešerše & Data

Audity & Analýzy

Pozice brandu

Vize & Mise

Cíl

Zákazník

Komunikace

Poté, co známe strategii, cíle a vizi, můžeme začít tvořit komunikaci, která víme na koho má být zaměřená, jak má vypadat, a co má způsobovat.

Identita brandu

Vhodnost médií

Typ obsahu

Kriizová komunikace

Tvorba komunity

Tvorba loajality

Komunikace

Poté, co známe strategii, cíle a vizi, můžeme začít tvořit komunikaci, která víme na koho má být zaměřená, jak má vypadat, a co má způsobovat.

Identita brandu

Vhodnost médií

Typ obsahu

Kriizová komunikace

Tvorba komunity

Tvorba loajality

Komunikace

Poté, co známe strategii, cíle a vizi, můžeme začít tvořit komunikaci, která víme na koho má být zaměřená, jak má vypadat, a co má způsobovat.

Identita brandu

Vhodnost médií

Typ obsahu

Kriizová komunikace

Tvorba komunity

Tvorba loajality

DATA A VÝKON

Známe strategii, víme jak komunikovat? Tak se pojďme věnovat tomu, jak to vše otočit na peníze. Jak pomoctí těchto znalostí vydělat víc peněz.

Cíle

Metriky

KPI

Vyhodnocování

Holistická data

Optimalizace

DATA A VÝKON

Známe strategii, víme jak komunikovat? Tak se pojďme věnovat tomu, jak to vše otočit na peníze. Jak pomoctí těchto znalostí vydělat víc peněz.

Cíle

Metriky

KPI

Vyhodnocování

Holistická data

Optimalizace

DATA A VÝKON

Známe strategii, víme jak komunikovat? Tak se pojďme věnovat tomu, jak to vše otočit na peníze. Jak pomoctí těchto znalostí vydělat víc peněz.

Cíle

Metriky

KPI

Vyhodnocování

Holistická data

Optimalizace

NÁŠ TÝM

"PŘETVÁŘET PERPEKTIVU

"PŘETVÁŘET

"PŘETVÁŘET PERPEKTIVU

JE PRO NÁS VÝZVA

PERSPEKTIVU

JE PRO NÁS VÝZVA

A POCTA"

JE PRO NÁS

A POCTA"

VÝZVA A POCTA"

VÝZVA A POCTA"

PŘIPRAVENI NA ZMĚNU A
REALIZACI VAŠÍ VIZE?
POJĎME SE POSUNOUT.